Ila blog

Ila blog

Hetedik

2018. október 10. - Ila blog

 

Fotó: VMP

 

 

Cicccicc, gyere ide cicuska. Ó, de édes vagy! Hol vannak a többiek? Anyukád? Elütötték már, igaz? Szegény kis árva! Leszek én a pótmami, jó? Csak gyere ide, anyához. Még jó, hogy hűvösebb van és nálam van a sálam. Elkaplak, belebugyolállak, ide veszlek a keblemre és elmegyünk haza szépen, így ni. Ó, hogy melegítesz, milyen finom! Ne ficeregj te kis buta, na, ne karmolj! Dagasztgass csak, igen.  Nemsokára otthon leszünk, hamar megszokod majd a többieket.

 

Jó érzés, ha tudok segíteni másokon. Mennyi drága életet megmentettem már. Manapság csak állatokat, de a férjemre vagyok a legbüszkébb. A csoportterápián találkoztunk. A rehab rögös út és ő korábban többször megbotlott már, én akkor először voltam ott a pia miatt. Együtt jöttünk ki és én támogattam őt abban, hogy azóta is tiszta maradhasson. Vannak nehéz napjai és nem akarom kitenni kísértésnek, ezért ha néha megkívánom a konyakot, a spejzban töltök picit, ne lássa.

 

Sosem várok hálát. Ami akkor jól jött neki, hogy megmentem az elesetteket, most a terhére van. Olyan, mintha féltékeny lenne a babáimra. Nem értem miért zavarja, ha néha hazaviszek egy szerencsétlen állatot. Egyszerűen nem tudok ellenállni az ártatlan tekintetüknek, amivel kérik, fogadjam be őket. Családi házban lakunk, elférünk, nem? Büszke vagyok rá, hogy jól tartom őket, olykor finomságokkal is kedveskedek nekik. Természetesen bejöhetnek a házba, mellettem a helyük, ők nekem a társaság. Sokat foglalkozok velük, babusgatom is őket. Miért baj ez, ha már gyerekem nem lehetett? Helyette vannak kutyák, egy papagáj, őt erdőben találtam, szárny nélkül.

 

Cicusból ez lesz a hetedik. Varázslatos szám. Hiszek a sorsszerűségben. Nem véletlen, hogy ma pont erre vitt az utam a kisbolt felé és találkoztunk.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ila-viragh.blog.hu/api/trackback/id/tr7614293049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása